Account Manager - INNERGO Kariera

Account Manager

Dział Sprzedaży
Miasto: Gdynia, Kraków, Wrocław

Aktualnie poszukujemy osób do Działu Sprzedaży w INNERGO Systems!

Na co dzień pracujemy z najnowszymi technologiami w atmosferze pełnej kreatywności i pozytywnego nastawienia. Jeżeli także lubisz zagadnienia techniczne, posiadasz umiejętności interpersonalne i niestraszne Ci podróże, dołącz do INNERGO Systems, aby wspierać nasze działania handlowe.

INNERGO to firma zbudowana w 100% w oparciu o polski kapitał. Działamy na rynku integratorów IT od 2009 roku i zatrudniamy obecnie ponad 100 osób.

Od początku działania firmy postawiliśmy sobie za cel realizacje zaawansowanych technologicznie projektów integracji teleinformatycznej, łącząc ofertę światowej klasy producentów z szerokim portfolio własnych usług. Odegraliśmy kluczową rolę w transformacji cyfrowej wielu firm, realizując ponad 2000 projektów, dla klientów z różnych branż.

Na co dzień będziesz się zajmował/a:

  • Aktywnym poszukiwaniem i zdobywaniem nowych klientów;
  • Przygotowywaniem ofert handlowych;
  • Identyfikacją potrzeb biznesowych nowych i istniejących klientów w zakresie infrastruktury i usług informatycznych oraz rekomendowaniem odpowiednich rozwiązań;
  • Utrzymaniem i rozwojem relacji handlowych z klientami;
  • Realizacją określonego budżetu sprzedażowego;
  • Prowadzeniem prezentacji handlowych;
  • Reprezentowaniem firmy i dbaniem o jej pozytywny wizerunek.

Jesteś idealnym kandydatem/ką jeśli:

  • Posiadasz doświadczenie w prowadzeniu rozmów handlowych, spotkań i negocjacji;
  • Posiadasz umiejętność prezentacji produktów i rozwiązań pod względem możliwości technicznych i funkcjonalnych;
  • Efektywnie zarządzasz czasem pracy i ustalaniem priorytetów;
  • Cechuje Cię wysoka kultura osobista, komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów biznesowych;
  • Cechuje Cię nastawienie na cele, zaangażowanie i samodzielność w działaniu;
  • Posiadasz prawo jazdy kat. B.

Twoim dodatkowym atutem będzie:

  • Doświadczenie w sprzedaży;
  • Doświadczenie w sprzedaży do klienta biznesowego;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

Zapewnimy Ci:

  • Nowoczesne narzędzia pracy;
  • Elastyczny czas pracy;
  • Niebanalna atmosfera;
  • Programy motywacyjne;
  • Wsparcie zespołu.

Etapy rekrutacji

Złóż
aplikację

Prześlij nam swoje CV, w którym znajdują się aktualne informacje o Tobie oraz Twoim doświadczeniu. Twoja aplikacja trafi do naszej bazy, w związku z czym Twoje CV rozpatrzymy także pod kątem naszych pozostałych ofert pracy.

Poznajmy się
osobiście

Proces rekrutacji w naszej firmie nie ma sztywnych ram. Podczas rozmowy chcemy przede wszystkim poznać Twoje kompetencje oraz przedstawić możliwości, jakie od nas otrzymasz. Zależy nam, żebyś podjął decyzję o współpracy z przekonaniem, że to jest miejsce dla Ciebie, tak samo, jak my chcemy wiedzieć, że doskonale odnajdziesz się w naszej organizacji. Rozmowę będzie przeprowadzał Kierownik/ Dyrektor działu, do którego aplikujesz.

Twój pierwszy dzień
w biurze

Twoje miejsce w jednym z naszych oddziałów będzie już na Ciebie czekać! Pierwszego dnia będziesz mieć okazję poznać wiele osób naszej firmy, odebrać swoje narzędzia pracy, zapoznać się z panującą u nas atmosferą. Wiemy, że to będzie dla Ciebie ważny dzień, dlatego będziemy Ci w nim aktywnie towarzyszyć!

„W INNERGO jestem kierownikiem serwisu w Pionie Rozwiązań Głosowych. Na co dzień współpracuję z jednymi z najlepszych ekspertów w kraju, w otoczeniu najnowszych rozwiązań ICT. Dzięki realizacji różnorodnych projektów i współpracy z ciekawymi ludźmi, każdy dzień w pracy jest dla mnie nowym, niepowtarzalnym doświadczeniem”.

Romek

Od 2012 roku współtworzę dział techniczny, który specjalizuje się w technologiach rozwiązań głosowych. Swoją pracę cenię za szereg możliwości stałego rozwoju technicznego i personalnego oraz dostęp do najnowszych rozwiązań wiodących producentów. Dzięki zgranemu zespołowi wykwalifikowanych ludzi jesteśmy w stanie wykonać rzeczy niemożliwe 🙂

Mateusz

Nasi partnerzy