Apple Account Manager - INNERGO Kariera

Apple Account Manager

Dział Sprzedaży – Managed Mobility Division
Miasto: Kraków

Praca w INNERGO to codzienna styczność z nowoczesną technologią oraz światowymi wiodącymi producentami.

Poszukujemy osoby, która razem z nami stworzy zespół, wspierający naszych klientów w zakresie rozwiązań mobilnych. Jesteśmy jedynym w Polsce partnerem Apple o statusie Apple Authorised Enterprise Reseller.
Wybierając nas, możesz mieć pewność, że będziesz realizować innowacyjne projekty w oparciu o najwyższej jakości urządzenia, systemy i aplikacje mobilne.
Jeśli więc jesteś osobą zainteresowaną rozwiązaniami Apple i chcesz rozwijać swoje kompetencje ta oferta czeka właśnie na Ciebie. Zapraszamy do aplikowania!

Czeka na Ciebie wiele wyzwań, ale i satysfakcja z realizacji zadań.

Na co dzień będziesz się zajmował/a:

  • Aktywnym poszukiwaniem nowych klientów;
  • Realizacją wyznaczonych planów sprzedażowych;
  • Konsultacjami z klientami w celu zapewnienia najlepszych rozwiązań dla ich potrzeb biznesowych;
  • Wsparciem klientów oraz działów firmy w realizacji procesów sprzedażowych;
  • Budowaniem i utrzymywaniem dobrych relacji handlowych z aktualnymi klientami;
  • Budowaniem pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z klientami.

Jesteś idealnym kandydatem/ką jeśli:

  • Posiadasz umiejętności samodzielnego planowania i organizacji pracy;
  • Posiadasz umiejętności prowadzenia rozmów negocjacyjnych i dopasowania oferty firmy do potrzeby klienta;
  • Łatwo nawiązujesz kontakty interpersonalne i budujesz relacje z klientami;
  • Jesteś zaangażowany i entuzjastyczny w działaniu;
  • Posiadasz praktyczne umiejętności budowania własnego portfela klientów;
  • Proaktywnie podchodzisz do poszukiwania i rozwijania nowych możliwości biznesowych;
  • Posiadasz prawo jazdy kategorii B.

Twoim dodatkowym atutem będzie:

  • Doświadczenie w sprzedaży;
  • Doświadczenie w sprzedaży do klienta biznesowego;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

Zapewnimy Ci:

  • Nowoczesne narzędzia pracy;
  • Niebanalną atmosferę;
  • Programy motywacyjne;
  • Wsparcie zespołu.

Etapy rekrutacji

Złóż
aplikację

Prześlij nam swoje CV, w którym znajdują się aktualne informacje o Tobie oraz Twoim doświadczeniu. Twoja aplikacja trafi do naszej bazy, w związku z czym Twoje CV rozpatrzymy także pod kątem naszych pozostałych ofert pracy.

Poznajmy się
osobiście

Proces rekrutacji w naszej firmie nie ma sztywnych ram. Podczas rozmowy chcemy przede wszystkim poznać Twoje kompetencje oraz przedstawić możliwości, jakie od nas otrzymasz. Zależy nam, żebyś podjął decyzję o współpracy z przekonaniem, że to jest miejsce dla Ciebie, tak samo, jak my chcemy wiedzieć, że doskonale odnajdziesz się w naszej organizacji. Rozmowę będzie przeprowadzał Kierownik/ Dyrektor działu, do którego aplikujesz.

Twój pierwszy dzień
w biurze

Twoje miejsce w jednym z naszych oddziałów będzie już na Ciebie czekać! Pierwszego dnia będziesz mieć okazję poznać wiele osób naszej firmy, odebrać swoje narzędzia pracy, zapoznać się z panującą u nas atmosferą. Wiemy, że to będzie dla Ciebie ważny dzień, dlatego będziemy Ci w nim aktywnie towarzyszyć!

„W INNERGO jestem kierownikiem serwisu w Pionie Rozwiązań Głosowych. Na co dzień współpracuję z jednymi z najlepszych ekspertów w kraju, w otoczeniu najnowszych rozwiązań ICT. Dzięki realizacji różnorodnych projektów i współpracy z ciekawymi ludźmi, każdy dzień w pracy jest dla mnie nowym, niepowtarzalnym doświadczeniem”.

Romek

Od 2012 roku współtworzę dział techniczny, który specjalizuje się w technologiach rozwiązań głosowych. Swoją pracę cenię za szereg możliwości stałego rozwoju technicznego i personalnego oraz dostęp do najnowszych rozwiązań wiodących producentów. Dzięki zgranemu zespołowi wykwalifikowanych ludzi jesteśmy w stanie wykonać rzeczy niemożliwe 🙂

Mateusz

Nasi partnerzy