Dział Mobile – Pion Rozwiązań Mobilnych
Miejsce pracy: Kraków
Firma Innergo jako jedyna w Polsce posiada status Apple Authorised Enterprise Reseller. Na rynku nowych technologii znajdujemy się od 2009. Priorytetem jest dla nas dostarczanie mobilnych rozwiązań i wdrażanie nowych systemów w sektorze B2B. Naszą firmę wyróżnia przede wszystkim szerokie zaplecze integratorskie. Oferujemy nie tylko sprzęt dla firm, ale zapewniamy wsparcie serwisowe, konfiguracje urządzeń, integracje z systemami klienta czy zarządzanie flotą mobilną
Obowiązki:
- Nie odkrywamy Ameryki – twoje główne zadanie to rozwój sprzedaży na platformie: sklep.innergo.pl
- Jako szef będziesz rozliczana/rozliczany z wyników sprzedaży.
- Do Ciebie należy decydowanie jak to zrobić.
- Masz istotny wpływ na promocję / rozwój sklepu / obsługę klientów.
- Co ważne – otrzymasz wsparcie ze strony właściciela.
Kogo szukamy:
- Osoby z entuzjazmem, która wytrwale realizuje swoje pomysły i osiąga ustalone cele.
- Nie stawiamy szybko szczegółowych wymagań, bo sami nie chcemy się ograniczać.
- Zapewnimy pracę pełną wyzwań z wynagrodzeniem częściowo uzależnionym od osiąganych wyników, narzędzia niezbędne do realizacji zadań.
Działaj!
- Czas ma znaczenie.
Twój list motywacyjny chcielibyśmy otrzymać do 29.01.2021 do 23:59.
Nie musisz tworzyć CV, wystarczy link do profilu na LinkedIn.
rekrutacja@innergo.pl
W temacie wiadomości wpisz nazwę stanowiska: INNERGO Store Manager
Etapy rekrutacji
Złóż
aplikację
Prześlij nam swoje CV, w którym znajdują się aktualne informacje o Tobie oraz Twoim doświadczeniu. Twoja aplikacja trafi do naszej bazy, w związku z czym Twoje CV rozpatrzymy także pod kątem naszych pozostałych ofert pracy.
Poznajmy się
osobiście
Proces rekrutacji w naszej firmie nie ma sztywnych ram. Podczas rozmowy chcemy przede wszystkim poznać Twoje kompetencje oraz przedstawić możliwości, jakie od nas otrzymasz. Zależy nam, żebyś podjął decyzję o współpracy z przekonaniem, że to jest miejsce dla Ciebie, tak samo, jak my chcemy wiedzieć, że doskonale odnajdziesz się w naszej organizacji. Rozmowę będzie przeprowadzał Kierownik/ Dyrektor działu, do którego aplikujesz.
Twój pierwszy dzień
w biurze
Twoje miejsce w jednym z naszych oddziałów będzie już na Ciebie czekać! Pierwszego dnia będziesz mieć okazję poznać wiele osób naszej firmy, odebrać swoje narzędzia pracy, zapoznać się z panującą u nas atmosferą. Wiemy, że to będzie dla Ciebie ważny dzień, dlatego będziemy Ci w nim aktywnie towarzyszyć!
”„W INNERGO jestem kierownikiem serwisu w Pionie Rozwiązań Głosowych. Na co dzień współpracuję z jednymi z najlepszych ekspertów w kraju, w otoczeniu najnowszych rozwiązań ICT. Dzięki realizacji różnorodnych projektów i współpracy z ciekawymi ludźmi, każdy dzień w pracy jest dla mnie nowym, niepowtarzalnym doświadczeniem”.
Romek
”Od 2012 roku współtworzę dział techniczny, który specjalizuje się w technologiach rozwiązań głosowych. Swoją pracę cenię za szereg możliwości stałego rozwoju technicznego i personalnego oraz dostęp do najnowszych rozwiązań wiodących producentów. Dzięki zgranemu zespołowi wykwalifikowanych ludzi jesteśmy w stanie wykonać rzeczy niemożliwe 🙂
Mateusz
Nasi partnerzy
























































