Instalator urządzeń IT - INNERGO Kariera

Instalator urządzeń IT

Miasto: Warszawa / Chorula

Zrób krok w stronę swojej kariery zawodowej! Może to oferta dla Ciebie!

Praca w INNERGO to codzienna styczność z nowoczesną technologią, światowymi wiodącymi producentami, To także współpraca z działem sprzedaży w celu realizacji ustalonych wyników.

Jeśli więc jesteś osobą zainteresowaną rozwiązaniami IT; posiadasz podstawową wiedzę o infrastrukturze sieciowej LAN / WLAN / WiFi i masz doświadczenie w pracy związanej z instalacją sieci komputerowych; lubisz pracę w terenie i częste wyjazdy służbowe; ta oferta czeka właśnie na Ciebie. Zapraszamy do aplikowania!

Czeka na Ciebie wiele wyzwań, ale i satysfakcja z realizacji zadań.

INNERGO to firma zbudowana w 100% w oparciu o polski kapitał. Działamy na rynku integratorów IT od 2009 roku i zatrudniamy obecnie ponad 100 osób.

Od początku działania firmy postawiliśmy sobie za cel realizacje zaawansowanych technologicznie projektów integracji teleinformatycznej, łącząc ofertę światowej klasy producentów z szerokim portfolio własnych usług. Odegraliśmy kluczową rolę w transformacji cyfrowej wielu firm, realizując ponad 2000 projektów, dla klientów z różnych branż.

Zakres wdrożeń realizowanych przez INNERGO:

  • Sieci LAN i WLAN, MPLS, SD WAN, Wi-Fi;
  • Systemy telekomunikacyjne klasy Enterprise;
  • Platformy serwerowe i macierzowe;
  • Infrastruktura pasywna serwerowni;
  • Wdrożenia systemów z zakresu cyberbezpieczeństwa;
  • Dostawy i serwis urządzeń Apple;
  • Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny;
  • Prywatne sieci 5G i LTE;
  • Rozwiązania klasy Connected City;

Aplikacje z wykorzystaniem platform „no-code“; 

Na co dzień będziesz się zajmował/a:

  • instalacją, konfiguracją i serwisem systemów telekomunikacyjnych i teleinformatycznych;
  • realizacją zgłoszeń serwisowych w placówkach klientów;
  • obsługą kontraktów serwisowych.

Jesteś idealnym kandydatem/ką jeśli:

  • posiadasz podstawową wiedzę o infrastrukturze sieciowej LAN / WLAN;
  • częste wyjazdy służbowe to dla Ciebie nie problem;
  • jesteś gotowy/a do wykonywania prac serwisowych (może zdarzyć się praca przy awariach weekendowych i w godzinach nocnych/ popołudniowych);
  • posiadasz doświadczenie w pracach związanych z instalacjami sieci komputerowych;
  • posiadasz zdolność analitycznego myślenia i umiejętność sprawnej i samodzielnej organizacji pracy;
  • posiadasz prawo jazdy kat. B.

Twoim dodatkowym atutem będzie:

  • uprawnienia SEP do 1 kV;
  • doświadczenie w pracy z produktami firm: Cisco lub HPE lub Alcetel-Lucent Enterprise, lub Fortinet, lub Nokia lub HPE Aruba;
  • doświadczenie na podobnym stanowisku.

Zapewnimy Ci:

  • pracę hybrydową;
  • nowoczesne narzędzia pracy;
  • dodatkowe dni wolne (płatne);
  • dofinansowanie do opieki zdrowotnej i ubezpieczenia na życie;
  • możliwość poszerzenia wiedzy i kwalifikacji z zakresu nowoczesnych technologii;
  • wsparcie zespołu we wdrożeniu w struktury firmy i podczas zdobywania wiedzy;
  • wyjazdy integracyjne i spotkania firmowe.

Etapy rekrutacji

Złóż
aplikację

Prześlij nam aktualne CV lub link do Twojego profilu na LinkedIn. Skontaktujemy się z Tobą, jeśli przejdziesz pierwszy etap rekrutacji. Twoja aplikacja trafi także do naszej bazy, w związku z czym Twoje CV rozpatrzymy również pod kątem naszych pozostałych ofert pracy.

Poznajmy się
osobiście

Podczas pierwszej rozmowy – która może się odbyć online – chcemy poznać Twoje kompetencje i oczekiwania, a także przedstawić Ci możliwości, jakie od nas otrzymasz. To również czas dla Ciebie, aby lepiej nas poznać. Zależy nam, aby obie strony był przekonane, że nasza firma to idealne miejsce dla Ciebie 🙂

Twój pierwszy dzień
w biurze

Jeśli okaże się, że to Ty jesteś osobą, z którą chcemy pracować i zdecydujesz się dołączyć do zespołu INNERGO, to pierwszy dzień to okazja, aby odebrać swoje narzędzia pracy i lepiej poznać firmę.  Wiemy, że to będzie ważny dzień, dlatego będziemy Ci w nim aktywnie towarzyszyć!

„W INNERGO jestem kierownikiem serwisu w Pionie Rozwiązań Głosowych. Na co dzień współpracuję z jednymi z najlepszych ekspertów w kraju, w otoczeniu najnowszych rozwiązań ICT. Dzięki realizacji różnorodnych projektów i współpracy z ciekawymi ludźmi, każdy dzień w pracy jest dla mnie nowym, niepowtarzalnym doświadczeniem”.

Romek

Od 2012 roku współtworzę dział techniczny, który specjalizuje się w technologiach rozwiązań głosowych. Swoją pracę cenię za szereg możliwości stałego rozwoju technicznego i personalnego oraz dostęp do najnowszych rozwiązań wiodących producentów. Dzięki zgranemu zespołowi wykwalifikowanych ludzi jesteśmy w stanie wykonać rzeczy niemożliwe 🙂

Mateusz

Nasi partnerzy