Miejsce pracy: Cała Polska
Praca w INNERGO to codzienna styczność z nowoczesną technologią, światowymi wiodącymi producentami, To także współpraca z działem sprzedaży w celu realizacji ustalonych wyników.
Jeśli więc jesteś osobą zainteresowaną rozwiązaniami IT i szukasz wyzwań ta oferta czeka właśnie na Ciebie. Zapraszamy do aplikowania!
Czeka na Ciebie wiele wyzwań, ale i satysfakcja z realizacji zadań.
Na co dzień będziesz się zajmował/a:
- Organizacją, nadzorem i kontrolą pracy podległego zespołu;
- Efektywnym zarządzaniem i koordynowaniem realizowanych kontraktów serwisowych Spółki;
- Przygotowywaniem wycen dla sprzedawanych usług serwisowych;
- Nadzorem nad prawidłowym funkcjonowaniem systemów i infrastruktury na potrzeby świadczonych usług;
- Monitorowaniem jakości i terminowości realizacji kontraktów serwisowych;
- Rozbudową systemu do monitoringu urządzeń klientów Spółki;
- Współpracą z klientami, podwykonawcami i partnerami;
- Dbałością o rozwój i efektywne wykorzystanie kompetencji pracowników (dobór, motywowanie, rozwój, zmiana);
- Analizą dokumentów technicznych, umów, ofert, wycen;
- Ścisłą współpracą ze wszystkimi działami i zarządem Spółki;
- Budowaniem relacji z klientami, partnerami.
Jesteś idealnym kandydatem/ką jeśli:
- Posiadasz wykształcenie techniczne (informatyka, automatyka lub pokrewne);
- Posiadasz doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;
- Swobodnie posługujesz się językiem angielskim (min. poziom B2);
- Posiadasz umiejętność analitycznego myślenia;
- Posiadasz umiejętność organizacji własnej pracy i ustalania priorytetów;
- Jesteś komunikatywny i łatwo nawiązujesz kontakty z użytkownikami i współpracownikami;
- Posiadasz umiejętności motywowania zespołu;
- Posiadasz prawo jazdy kategorii B.
Twoim dodatkowym atutem będzie:
- Doświadczenie w rozwoju systemów ticketowych i monitoringu urządzeń;
- Znajomość rozwiąząń producentów: Nokia, Cisco, Alcatel-Lucent, HPE, ARUBA, Fortinet, Checkpoint;
- Posiadanie certyfikatów i szkole ITIL.
Zapewnimy Ci:
- Prywatną opiekę medyczną;
- Ubezpieczenie na życie;
- Elastyczny czas pracy;
- Zniżki na firmowe produkty i usługi;
- Spotkania integracyjne;
- Wsparcie zespołu;
- Nowoczesne narzędzia pracy.
Etapy rekrutacji
Złóż
aplikację
Prześlij nam swoje CV, w którym znajdują się aktualne informacje o Tobie oraz Twoim doświadczeniu. Twoja aplikacja trafi do naszej bazy, w związku z czym Twoje CV rozpatrzymy także pod kątem naszych pozostałych ofert pracy.
Poznajmy się
osobiście
Proces rekrutacji w naszej firmie nie ma sztywnych ram. Podczas rozmowy chcemy przede wszystkim poznać Twoje kompetencje oraz przedstawić możliwości, jakie od nas otrzymasz. Zależy nam, żebyś podjął decyzję o współpracy z przekonaniem, że to jest miejsce dla Ciebie, tak samo, jak my chcemy wiedzieć, że doskonale odnajdziesz się w naszej organizacji. Rozmowę będzie przeprowadzał Kierownik/ Dyrektor działu, do którego aplikujesz.
Twój pierwszy dzień
w biurze
Twoje miejsce w jednym z naszych oddziałów będzie już na Ciebie czekać! Pierwszego dnia będziesz mieć okazję poznać wiele osób naszej firmy, odebrać swoje narzędzia pracy, zapoznać się z panującą u nas atmosferą. Wiemy, że to będzie dla Ciebie ważny dzień, dlatego będziemy Ci w nim aktywnie towarzyszyć!
”„W INNERGO jestem kierownikiem serwisu w Pionie Rozwiązań Głosowych. Na co dzień współpracuję z jednymi z najlepszych ekspertów w kraju, w otoczeniu najnowszych rozwiązań ICT. Dzięki realizacji różnorodnych projektów i współpracy z ciekawymi ludźmi, każdy dzień w pracy jest dla mnie nowym, niepowtarzalnym doświadczeniem”.
Romek
”Od 2012 roku współtworzę dział techniczny, który specjalizuje się w technologiach rozwiązań głosowych. Swoją pracę cenię za szereg możliwości stałego rozwoju technicznego i personalnego oraz dostęp do najnowszych rozwiązań wiodących producentów. Dzięki zgranemu zespołowi wykwalifikowanych ludzi jesteśmy w stanie wykonać rzeczy niemożliwe 🙂
Mateusz
Nasi partnerzy


















