Wsparcie techniczne APPLE – Autoryzowany serwis Apple
Miasto: Kraków
Rekrutacja zdalna
Firma INNERGO jako jedyna w Polsce posiada status Apple Authorised Enterprise Reseller. Priorytetem jest dla nas dostarczanie mobilnych rozwiązań i wdrażanie nowych systemów w sektorze B2B. Oferujemy nie tylko sprzęt dla firm, ale zapewniamy wsparcie serwisowe, konfiguracje urządzeń, integracje z systemami klienta czy zarządzanie flotą mobilną.
Zapewnienie pełnej, jak najlepszej obsługi dla Naszych klientów jest dla Nas priorytetem i wymaga ciągłego rozwoju nie tylko wiedzy i kompetencji, ale także poszerzania zasobów ludzkich.
Do naszego Autoryzowanego Serwisu Apple w INNERGO, poszukujemy osoby, która z profesjonalizmem zadba o wysoką jakość obsługi oraz umiejętnie dobierze jak najlepsze rozwiązania dla Klientów.
Jeżeli chcesz pracować w zespole specjalistów oraz poznawać najnowsze technologie to doskonale odnajdziesz się na tym stanowisku.
Na co dzień będziesz się zajmował/a:
- Obsługą klientów serwisu Apple;
- Doradztwem i wsparciem w wyborze produktów oraz usług dostępnych w ofercie;
- Obsługą kasy fiskalnej, terminala płatniczego, systemów sprzedażowych i finansowych;
- Dbaniem o wysoki poziom obsługi klienta;
- Przekazywaniem urządzeń do serwisu;
- Monitorowaniem terminów realizacji zleceń;
- Obsługą systemu serwisowego.
Oczekujemy od Ciebie:
- Doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą klienta w zakresie serwisu urządzeń;
- Znajomości środowiska Apple;
- Znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację;
- Wysokiej kultury osobistej;
- Komunikatywności oraz umiejętności pracy w zespole;
- Umiejętności dobrej organizacji pracy.
Twoim dodatkowym atutem będzie:
- Doświadczenie w sprzedaży urządzeń marki Apple;
- Doświadczenie w pracy ze wsparciem produktowym Apple;
- Ukończone kursy sprzedażowe Apple.
Zapewnimy Ci:
- Nowoczesne narzędzia pracy;
- Umowę o pracę na pełny etat;
- Programy motywacyjne;
- Wsparcie zespołu;
- Plan szkoleniowy.
Etapy rekrutacji
Złóż
aplikację
Prześlij nam swoje CV, w którym znajdują się aktualne informacje o Tobie oraz Twoim doświadczeniu. Twoja aplikacja trafi do naszej bazy, w związku z czym Twoje CV rozpatrzymy także pod kątem naszych pozostałych ofert pracy.
Poznajmy się
osobiście
Proces rekrutacji w naszej firmie nie ma sztywnych ram. Podczas rozmowy chcemy przede wszystkim poznać Twoje kompetencje oraz przedstawić możliwości, jakie od nas otrzymasz. Zależy nam, żebyś podjął decyzje o współpracy z przekonaniem, że to jest miejsce dla Ciebie, tak samo, jak my chcemy wiedzieć, że doskonale odnajdziesz się w naszej organizacji. Rozmowę będzie przeprowadzał Kierownik/ Dyrektor działu, do którego aplikujesz.
Twój pierwszy dzień
w biurze
Twoje miejsce w jednym z naszych oddziałów będzie już na Ciebie czekać! Pierwszego dnia będziesz mieć okazję poznać wiele osób naszej firmy, odebrać swoje narzędzia pracy, zapoznać się z panującą u nas atmosferą. Wiemy, że to będzie dla Ciebie ważny dzień, dlatego będziemy Ci w nim aktywnie towarzyszyć!
”Od 2012 roku współtworzę dział techniczny, który specjalizuje się w technologiach rozwiązań głosowych. Swoją pracę cenię za szereg możliwości stałego rozwoju technicznego i personalnego oraz dostęp do najnowszych rozwiązań wiodących producentów. Dzięki zgranemu zespołowi wykwalifikowanych ludzi jesteśmy w stanie wykonać rzeczy niemożliwe 🙂
Mateusz
”„W INNERGO jestem kierownikiem serwisu w Pionie Rozwiązań Głosowych. Na co dzień współpracuję z jednymi z najlepszych ekspertów w kraju, w otoczeniu najnowszych rozwiązań ICT. Dzięki realizacji różnorodnych projektów i współpracy z ciekawymi ludźmi, każdy dzień w pracy jest dla mnie nowym, niepowtarzalnym doświadczeniem”.
Romek
Nasi partnerzy


















