Wsparcie Techniczne – Dział sieciowy
Miasto: Krosno
Zapewnienie pełnej, jak najlepszej obsługi dla Naszych klientów jest dla Nas priorytetem i wymaga ciągłego rozwoju nie tylko, wiedzy, kompetencji, ale także poszerzania zasobów ludzkich.
W związku z tym rozbudowując Dział Sieciowego Wsparcia Technicznego w INNERGO Systems, poszukujemy osoby która zasili szeregi zespołu, wesprze działania naszych handlowców i oczaruje klientów wiedzą, pasją oraz ideami współczesnych, dynamicznych i bezpiecznych sieci, okraszonych technicznymi fundamentami. Nie bez znaczenia będzie umiejętność doboru najlepszego rozwiązania, ale także przedstawienia go w satysfakcjonujący sposób użytkownikowi końcowemu.
Jeżeli chcesz dołączyć do zespołu osób z wiedzą, umiejętnościami, wyobraźnią i talentami, które w ramach swojej specjalizacji pełnią rolę doradców i architektów, nie boisz się wyzwań, a są one motywatorem do rozwoju i pogłębiania wiedzy to doskonale odnajdziesz się na tym stanowisku.
Na co dzień będziesz się zajmował/a:
- Analizą wymagań klientów;
- Doborem rozwiązań i przygotowywaniem projektów;
- Uczestniczeniem w spotkaniach handlowych i technicznych;
- Opracowywaniem raportów, wycen i kosztorysów;
- Prezentacją portfolio produktowego oraz rozwiązań
- Przygotowywaniem oraz realizacją projektów Proof of Concept;
- Budowaniem i administrowaniem środowiskiem laboratoryjnym;
Jesteś idealnym
kandydatem/ką jeśli:
- Posiadasz wykształcenie techniczne, preferowane wyższe lub ostatnie lata studiów na kierunku: informatyka, telekomunikacja lub pokrewnym;
- Posiadasz wiedzę z zakresu sieci LAN/WLAN/WAN;
- Znasz portfolio produktowe jednego z producentów: Alcatel-Lucent Enterprise, Aruba, Cisco, Fortinet, HPE;
- Potrafisz samodzielnie rozwiązywać problemy i chętnie zdobywasz nową wiedzę;
- Posiadasz umiejętności prezentacji;
- Znasz dobrze język angielski;
- Posiadasz prawo jazdy kategorii B;
- Jesteś gotowy/a do odbywania podróży służbowych.
Twoim dodatkowym atutem będzie:
- Kunszt interpersonalny;
- Znajomość zagadnień z obszaru bezpieczeństwa IT;
- Doświadczenie w pracy z klientem;
- Wiedza poparta certyfikatami lub dyplomami (szkolenia, egzaminy, itp.) w obszarze sieciowym;
Zapewnimy Ci:
- Nowoczesne narzędzia pracy;
- Elastyczny czas pracy;
- Niebanalną atmosferę;
- Wsparcie zespołu;
- Plan szkoleniowy.
Etapy rekrutacji
Złóż
aplikację
Prześlij nam swoje CV, w którym znajdują się aktualne informacje o Tobie oraz Twoim doświadczeniu. Twoja aplikacja trafi do naszej bazy, w związku z czym Twoje CV rozpatrzymy także pod kątem naszych pozostałych ofert pracy.
Poznajmy się
osobiście
Proces rekrutacji w naszej firmie nie ma sztywnych ram. Podczas rozmowy chcemy przede wszystkim poznać Twoje kompetencje oraz przedstawić możliwości, jakie od nas otrzymasz. Zależy nam, żebyś podjął decyzje o współpracy z przekonaniem, że to jest miejsce dla Ciebie, tak samo, jak my chcemy wiedzieć, że doskonale odnajdziesz się w naszej organizacji. Rozmowę będzie przeprowadzał Kierownik/ Dyrektor działu, do którego aplikujesz.
Twój pierwszy dzień
w biurze
Twoje miejsce w jednym z naszych oddziałów będzie już na Ciebie czekać! Pierwszego dnia będziesz mieć okazję poznać wiele osób naszej firmy, odebrać swoje narzędzia pracy, zapoznać się z panującą u nas atmosferą. Wiemy, że to będzie dla Ciebie ważny dzień, dlatego będziemy Ci w nim aktywnie towarzyszyć!
”Od 2012 roku współtworzę dział techniczny, który specjalizuje się w technologiach rozwiązań głosowych. Swoją pracę cenię za szereg możliwości stałego rozwoju technicznego i personalnego oraz dostęp do najnowszych rozwiązań wiodących producentów. Dzięki zgranemu zespołowi wykwalifikowanych ludzi jesteśmy w stanie wykonać rzeczy niemożliwe 🙂
Mateusz
”„W INNERGO jestem kierownikiem serwisu w Pionie Rozwiązań Głosowych. Na co dzień współpracuję z jednymi z najlepszych ekspertów w kraju, w otoczeniu najnowszych rozwiązań ICT. Dzięki realizacji różnorodnych projektów i współpracy z ciekawymi ludźmi, każdy dzień w pracy jest dla mnie nowym, niepowtarzalnym doświadczeniem”.
Romek
Nasi partnerzy


















