Sales Support Specialist - Innergo Kariera

Sales Support Specialist

Dział Sprzedaży – Managed Mobility Division
Miasto: Krosno

Spółka INNERGO jest integratorem systemów ICT, jako jedyna w Polsce posiada status Apple Authorised Enterprise Reseller. Oferujemy nie tylko sprzęt dla firm, ale zapewniamy wsparcie serwisowe, konfiguracje urządzeń, integracje z systemami klienta czy zarządzanie flotą mobilną. Zapewnienie pełnej, jak najlepszej obsługi dla Naszych klientów jest dla Nas najważniejsze i wymaga ciągłego rozwoju nie tylko wiedzy i kompetencji, ale także poszerzania zasobów ludzkich.

Szukamy osoby, która dołączy do obszaru wspierającego naszych Klientów w zakresie rozwiązań mobilnych. Wybierając nas, możesz mieć pewność, że będziesz realizować innowacyjne projekty w oparciu o najwyższej jakości urządzenia, systemy i aplikacje mobilne.

Na co dzień będziesz się zajmował/a:

  • Rozwojem i optymalizacją sklepu internetowego;
  • Telefonicznym/mailowym przedstawianiem ofert oraz sprzedażą produktów i usług;
  • Konsultacjami z klientami w celu zapewnienia najlepszych rozwiązań dla ich potrzeb biznesowych;
  • Budowaniem i utrzymywaniem dobrych relacji handlowych z aktualnymi klientami;
  • Kreowaniem oraz planowaniem akcji sprzedażowych;
  • Realizowaniem założonych planów sprzedażowych;
  • Budowaniem pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z klientami.

Oczekujemy od Ciebie:

  • Umiejętności pracy samodzielnej i zespołowej;
  • Umiejętności prowadzenia rozmów negocjacyjnych i dopasowania oferty firmy do potrzeby klienta;
  • Doskonałych umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;
  • Doświadczenia w obszarze e-commerce;
  • Doświadczenia we wdrażaniu i rozwoju sprzedaży internetowej.

Twoim dodatkowym atutem będzie:

  • Doświadczenie w sektorze sprzedaży z zakresu IT;
  • Zainteresowanie branżą IT;
  • Doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego.

Zapewnimy Ci:

  • Nowoczesne narzędzia pracy;
  • Elastyczny czas pracy;
  • Niebanalną atmosferę;
  • Programy motywacyjne;
  • Wsparcie zespołu;
  • Plan szkoleniowy.

Etapy rekrutacji

Złóż
aplikację

Prześlij nam swoje CV, w którym znajdują się aktualne informacje o Tobie oraz Twoim doświadczeniu. Twoja aplikacja trafi do naszej bazy, w związku z czym Twoje CV rozpatrzymy także pod kątem naszych pozostałych ofert pracy.

Poznajmy się
osobiście

Proces rekrutacji w naszej firmie nie ma sztywnych ram. Podczas rozmowy chcemy przede wszystkim poznać Twoje kompetencje oraz przedstawić możliwości, jakie od nas otrzymasz. Zależy nam, żebyś podjął decyzję o współpracy z przekonaniem, że to jest miejsce dla Ciebie, tak samo, jak my chcemy wiedzieć, że doskonale odnajdziesz się w naszej organizacji. Rozmowę będzie przeprowadzał Kierownik/ Dyrektor działu, do którego aplikujesz.

Twój pierwszy dzień
w biurze

Twoje miejsce w jednym z naszych oddziałów będzie już na Ciebie czekać! Pierwszego dnia będziesz mieć okazję poznać wiele osób naszej firmy, odebrać swoje narzędzia pracy, zapoznać się z panującą u nas atmosferą. Wiemy, że to będzie dla Ciebie ważny dzień, dlatego będziemy Ci w nim aktywnie towarzyszyć!

Od 2012 roku współtworzę dział techniczny, który specjalizuje się w technologiach rozwiązań głosowych. Swoją pracę cenię za szereg możliwości stałego rozwoju technicznego i personalnego oraz dostęp do najnowszych rozwiązań wiodących producentów. Dzięki zgranemu zespołowi wykwalifikowanych ludzi jesteśmy w stanie wykonać rzeczy niemożliwe 🙂

Mateusz

„W INNERGO jestem kierownikiem serwisu w Pionie Rozwiązań Głosowych. Na co dzień współpracuję z jednymi z najlepszych ekspertów w kraju, w otoczeniu najnowszych rozwiązań ICT. Dzięki realizacji różnorodnych projektów i współpracy z ciekawymi ludźmi, każdy dzień w pracy jest dla mnie nowym, niepowtarzalnym doświadczeniem”.

Romek

Nasi partnerzy