Specjalista ds. łańcucha dostaw i zakupów - INNERGO Kariera

Specjalista ds. łańcucha dostaw i zakupów

Samodzielne stanowisko

Miasto: Krosno

Spółka INNERGO jest integratorem systemów ICT, jako jedyna w Polsce posiada status Apple Authorised Enterprise Reseller. Oferujemy nie tylko sprzęt dla firm, ale zapewniamy wsparcie serwisowe, konfiguracje urządzeń, integracje z systemami klienta czy zarządzanie flotą mobilną. Zapewnienie pełnej, jak najlepszej obsługi dla Naszych klientów jest dla Nas najważniejsze i wymaga ciągłego rozwoju nie tylko wiedzy i kompetencji, ale także poszerzania zasobów ludzkich.
Jeśli chcesz pracować w atmosferze pełnej wzajemnego szacunku i pozytywnego nastawienia do pracy – czekamy na   Twoją aplikację.

Na co dzień będziesz się zajmował/a:

  • Kontrolą zamawianych towarów;
  • Prowadzeniem harmonogramów dostaw;
  • Zarządzaniem poziomem zapasów;
  • Optymalizacją ekonomiczną dostaw;
  • Poszukiwaniem konkurencyjnych dostawców;
  • Negocjacjami z dostawcami, podwykonawcami: cena, czas realizacji, dostępność towaru;
  • Identyfikacją wąskich gardeł w procesach i rozwiązywaniem problemów;
  • Ścisłą współpracą z innymi działami firmy.

Oczekujemy od Ciebie:

  • Asertywności, wytrwałości w osiąganiu wyznaczonych celów i realizacji zadań;
  • Rzetelności, odpowiedzialności, umiejętności zarządzania czasem pracy;
  • Dobrej znajomości pakietu MS Office;
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych, organizacyjnych i komunikacyjnych;
  • Komunikatywnej znajomości języka angielskiego (w mowie i piśmie);
  • Doświadczenia na podobnym stanowisku.

Twoim dodatkowym atutem będzie:

  • Dobra znajomość rynku ICT

Zapewnimy Ci:

  • Nowoczesne narzędzia pracy;
  • Umowę o pracę;
  • pełny etat;
  • Wsparcie zespołu;
  • Plan szkoleniowy.

Etapy rekrutacji

Złóż
aplikację

Prześlij nam swoje CV, w którym znajdują się aktualne informacje o Tobie oraz Twoim doświadczeniu. Twoja aplikacja trafi do naszej bazy, w związku z czym Twoje CV rozpatrzymy także pod kątem naszych pozostałych ofert pracy.

Poznajmy się
osobiście

Proces rekrutacji w naszej firmie nie ma sztywnych ram. Podczas rozmowy chcemy przede wszystkim poznać Twoje kompetencje oraz przedstawić możliwości, jakie od nas otrzymasz. Zależy nam, żebyś podjął decyzje o współpracy z przekonaniem, że to jest miejsce dla Ciebie, tak samo, jak my chcemy wiedzieć, że doskonale odnajdziesz się w naszej organizacji. Rozmowę będzie przeprowadzał Kierownik/ Dyrektor działu, do którego aplikujesz.

Twój pierwszy dzień
w biurze

Twoje miejsce w jednym z naszych oddziałów będzie już na Ciebie czekać! Pierwszego dnia będziesz mieć okazję poznać wiele osób naszej firmy, odebrać swoje narzędzia pracy, zapoznać się z panującą u nas atmosferą. Wiemy, że to będzie dla Ciebie ważny dzień, dlatego będziemy Ci w nim aktywnie towarzyszyć!

Od 2012 roku współtworzę dział techniczny, który specjalizuje się w technologiach rozwiązań głosowych. Swoją pracę cenię za szereg możliwości stałego rozwoju technicznego i personalnego oraz dostęp do najnowszych rozwiązań wiodących producentów. Dzięki zgranemu zespołowi wykwalifikowanych ludzi jesteśmy w stanie wykonać rzeczy niemożliwe 🙂

Mateusz

„W INNERGO jestem kierownikiem serwisu w Pionie Rozwiązań Głosowych. Na co dzień współpracuję z jednymi z najlepszych ekspertów w kraju, w otoczeniu najnowszych rozwiązań ICT. Dzięki realizacji różnorodnych projektów i współpracy z ciekawymi ludźmi, każdy dzień w pracy jest dla mnie nowym, niepowtarzalnym doświadczeniem”.

Romek

Nasi partnerzy