Technik w Autoryzowanym Serwisie Apple - INNERGO Kariera

Technik w Autoryzowanym Serwisie Apple

Technik – Autoryzowany serwis Apple

Miasto: Kraków

Zrób krok w stronę swojej kariery zawodowej!

Czekają Cię duże wyzwania, ale i wielka satysfakcja. Jeśli więc posiadasz doświadczenie w zakresie serwisowania sprzętu komputerowego lub smartfonów; dobrze znasz środowisko Apple; jesteś osobą komunikatywną, ambitną, dociekliwą i chcesz rozwijać swoje kompetencje ta oferta czeka właśnie na Ciebie.  Zapraszamy do aplikowania!

INNERGO to firma zbudowana w 100% w oparciu o polski kapitał. Działamy na rynku integratorów IT od 2009 roku i zatrudniamy obecnie ponad 100 osób.

Od początku działania firmy postawiliśmy sobie za cel realizacje zaawansowanych technologicznie projektów integracji teleinformatycznej, łącząc ofertę światowej klasy producentów z szerokim portfolio własnych usług. Odegraliśmy kluczową rolę w transformacji cyfrowej wielu firm, realizując ponad 2000 projektów, dla klientów z różnych branż. 

Na co dzień będziesz się zajmował/a:

  • obsługą zgłoszeń serwisowych;
  • diagnozowaniem i naprawą urządzeń Apple;
  • utrzymaniem jakości napraw wg standardów autoryzowanego serwisu Apple;
  • obsługą systemu serwisowego;
  • dbaniem o wysoki poziom obsługi klienta;
  • kontaktem z klientami serwisu.

Oczekujemy od Ciebie:

  • posiadasz doświadczenie w zakresie serwisowania sprzętu komputerowego lub smartfonów;
  • dobrze znasz środowisko Apple;
  • znasz język angielski w stopniu pozwalającym na swobodne korzystanie z materiałów technicznych i szkoleniowych oraz kontakt z klientem;
  • posiadasz umiejętność dobrej organizacji pracy;
  • odnajdujesz się w pracy w zespole i chętnie się uczysz.

Twoim dodatkowym atutem będzie:

  • doświadczenie w serwisowaniu urządzeń Apple;
  • doświadczenie w pracy ze wsparciem produktowym Apple;
  • certyfikaty serwisowye Apple;
  • ukończone kursy sprzedażowe Apple.

Zapewnimy Ci:

  • pracę stacjonarną na pełen etet w oparciu o: umowę o pracę; umowę zlecenie lub kontrakt B2B;
  • nowoczesne narzędzia pracy;
  • wsparcie zespołu;
  • wsparcie przy budowaniu marki osobistej;
  • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie;
  • wyjazdy integracyjne i imprezy firmowe.;
  • dodatkowe dni wolne (płatne).

Etapy rekrutacji

Złóż
aplikację

Prześlij nam aktualne CV lub link do Twojego profilu na LinkedIn. Skontaktujemy się z Tobą, jeśli przejdziesz pierwszy etap rekrutacji. Twoja aplikacja trafi także do naszej bazy, w związku z czym Twoje CV rozpatrzymy również pod kątem naszych pozostałych ofert pracy.

Poznajmy się
osobiście

Podczas pierwszej rozmowy – która może się odbyć online – chcemy poznać Twoje kompetencje i oczekiwania, a także przedstawić Ci możliwości, jakie od nas otrzymasz. To również czas dla Ciebie, aby lepiej nas poznać. Zależy nam, aby obie strony był przekonane, że nasza firma to idealne miejsce dla Ciebie 🙂

Twój pierwszy dzień
w biurze

Jeśli pozytywnie przejdziesz wszystkie etapy rekrutacji, pierwszego dnia pracy miejsce w biurze będzie już na Ciebie czekać. Pierwszy dzień to okazja, aby odebrać swoje narzędzia pracy i lepiej poznać firmę.  Wiemy, że to będzie ważny dzień, dlatego będziemy Ci w nim aktywnie towarzyszyć!

Od 2012 roku współtworzę dział techniczny, który specjalizuje się w technologiach rozwiązań głosowych. Swoją pracę cenię za szereg możliwości stałego rozwoju technicznego i personalnego oraz dostęp do najnowszych rozwiązań wiodących producentów. Dzięki zgranemu zespołowi wykwalifikowanych ludzi jesteśmy w stanie wykonać rzeczy niemożliwe 🙂

Mateusz

„W INNERGO jestem kierownikiem serwisu w Pionie Rozwiązań Głosowych. Na co dzień współpracuję z jednymi z najlepszych ekspertów w kraju, w otoczeniu najnowszych rozwiązań ICT. Dzięki realizacji różnorodnych projektów i współpracy z ciekawymi ludźmi, każdy dzień w pracy jest dla mnie nowym, niepowtarzalnym doświadczeniem”.

Romek

Nasi partnerzy