Miasto: Warszawa
Na co dzień pracujemy z najnowszymi technologiami w atmosferze pełnej kreatywności i pozytywnego nastawienia. Jeżeli posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku; doskonale znasz pakiet MS Office; jesteś osobą komunikatywną i samodzielną w działaniu, dołącz do INNERGO Systems!
INNERGO to firma zbudowana w 100% w oparciu o polski kapitał. Działamy na rynku integratorów IT od 2009 roku i zatrudniamy obecnie ponad 100 osób.
Od początku działania firmy postawiliśmy sobie za cel realizacje zaawansowanych technologicznie projektów integracji teleinformatycznej, łącząc ofertę światowej klasy producentów z szerokim portfolio własnych usług. Odegraliśmy kluczową rolę w transformacji cyfrowej wielu firm, realizując ponad 2000 projektów, dla klientów z różnych branż.
Zakres wdrożeń realizowanych przez INNERGO:
- Sieci LAN i WLAN, MPLS, SD WAN, Wi-Fi;
- Systemy telekomunikacyjne klasy Enterprise;
- Platformy serwerowe i macierzowe;
- Infrastruktura pasywna serwerowni;
- Wdrożenia systemów z zakresu cyberbezpieczeństwa;
- Dostawy i serwis urządzeń Apple;
- Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny;
- Prywatne sieci 5G i LTE;
- Rozwiązania klasy Connected City;
- Aplikacje z wykorzystaniem platform „no-code“;
Na co dzień będziesz się zajmował/a:
- Opracowywaniem wkładów do ofert handlowych
- Przygotowywaniem i redagowaniem dokumentów
- Kontaktem z klientem (telefonicznym oraz mailowym)
- Opracowywaniem raportów
- Obsługą systemu CRM
- Zarządzaniem kalendarzem, umawianiem spotkań
- Wprowadzaniem danych do baz i raportów
Jesteś idealnym kandydatem/ką jeśli:
- Posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku w branży IT
- Bardzo dobrze znasz pakiet MS Office
- Posiadasz prawo jazdy kat.B
- Jesteś osobą gotową do podejmowania wyzwań, samodzielną w działaniu
- Efektywnie zarządzasz czasem pracy i ustalaniem priorytetów
- Cechuje Cię wysoka kultura osobista, komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów biznesowych
Zapewnimy Ci:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, umowę zlecenie lub kontrakt B2B
- Pracę hybrydową
- Nowoczesne narzędzia pracy
- Wsparcie przy budowaniu marki osobistej
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie
- Wyjazdy integracyjne i imprezy firmowe
Etapy rekrutacji
Złóż
aplikację
Prześlij nam swoje CV, w którym znajdują się aktualne informacje o Tobie oraz Twoim doświadczeniu. Twoja aplikacja trafi do naszej bazy, w związku z czym Twoje CV rozpatrzymy także pod kątem naszych pozostałych ofert pracy.
Poznajmy się
osobiście
Proces rekrutacji w naszej firmie nie ma sztywnych ram. Podczas rozmowy chcemy przede wszystkim poznać Twoje kompetencje oraz przedstawić możliwości, jakie od nas otrzymasz. Zależy nam, żebyś podjął decyzję o współpracy z przekonaniem, że to jest miejsce dla Ciebie, tak samo, jak my chcemy wiedzieć, że doskonale odnajdziesz się w naszej organizacji. Rozmowę będzie przeprowadzał Kierownik/ Dyrektor działu, do którego aplikujesz.
Twój pierwszy dzień
w biurze
Twoje miejsce w jednym z naszych oddziałów będzie już na Ciebie czekać! Pierwszego dnia będziesz mieć okazję poznać wiele osób naszej firmy, odebrać swoje narzędzia pracy, zapoznać się z panującą u nas atmosferą. Wiemy, że to będzie dla Ciebie ważny dzień, dlatego będziemy Ci w nim aktywnie towarzyszyć!
”Od 2012 roku współtworzę dział techniczny, który specjalizuje się w technologiach rozwiązań głosowych. Swoją pracę cenię za szereg możliwości stałego rozwoju technicznego i personalnego oraz dostęp do najnowszych rozwiązań wiodących producentów. Dzięki zgranemu zespołowi wykwalifikowanych ludzi jesteśmy w stanie wykonać rzeczy niemożliwe 🙂
Mateusz
”„W INNERGO jestem kierownikiem serwisu w Pionie Rozwiązań Głosowych. Na co dzień współpracuję z jednymi z najlepszych ekspertów w kraju, w otoczeniu najnowszych rozwiązań ICT. Dzięki realizacji różnorodnych projektów i współpracy z ciekawymi ludźmi, każdy dzień w pracy jest dla mnie nowym, niepowtarzalnym doświadczeniem”.
Romek