Inside Sales w Dziale Mobilnym - INNERGO Kariera

Inside Sales w Dziale Mobilnym

Miasto: Kraków

Zrób krok w stronę swojej kariery zawodowej!

Jeśli znasz ekosystem Apple; doskonale znasz MS Office; odnajdujesz się w pracy zespołowej; jesteś osobą komunikatywną, kreatywną i chcesz rozwijać swoje kompetencje – ta oferta czeka właśnie na Ciebie.  Zapraszamy do aplikowania!

INNERGO to firma zbudowana w 100% w oparciu o polski kapitał. Działamy na rynku integratorów IT od 2009 roku i zatrudniamy obecnie ponad 100 osób.

Od początku działania firmy postawiliśmy sobie za cel realizacje zaawansowanych technologicznie projektów integracji teleinformatycznej, łącząc ofertę światowej klasy producentów z szerokim portfolio własnych usług. Odegraliśmy kluczową rolę w transformacji cyfrowej wielu firm, realizując ponad 2000 projektów, dla klientów z różnych branż.

 

Zakres wdrożeń realizowanych przez INNERGO:

  • Sieci LAN i WLAN, MPLS, SD WAN, Wi-Fi
  • Systemy telekomunikacyjne klasy Enterprise
  • Platformy serwerowe i macierzowe
  • Infrastruktura pasywna serwerowni
  • Wdrożenia systemów z zakresu cyberbezpieczeństwa
  • Dostawy i serwis urządzeń Apple
  • Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
  • Prywatne sieci 5G i LTE
  • Rozwiązania klasy Connected City
  • Aplikacje z wykorzystaniem platform „no-code“

Na co dzień będziesz się zajmował/a:

  • Aktywnym poszukiwaniem i zdobywaniem nowych klientów
    w obszarze mobilnym
  • Przygotowywaniem ofert handlowych
  • Identyfikacją potrzeb biznesowych nowych i obecnych klientów
  • Utrzymaniem i rozwojem relacji handlowych z klientami
  • Realizacją określonego budżetu sprzedażowego
  • Prowadzeniem prezentacji handlowych

Jesteś idealnym kandydatem/ką jeśli:

  • Znasz ekosystem Apple
  • Dobrze znasz pakiet MS Office, w szczególności Excel
  • Znasz język angielski w stopniu umożliwiającym swobodny kontakt z klientem
  • Odnajdujesz się w pracy zespołowej
  • Jesteś osobą kreatywną, samodzielną w działaniu
  • Chcesz się uczyć i zdobywać nowe kwalifikacje

Zapewnimy Ci:

  • Pracę w pełnym wymiarze godzin w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B
  • Nowoczesne narzędzia pracy
  • Wsparcie przy budowaniu marki osobistej
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie
  • Wyjazdy integracyjne i imprezy firmowe
  • Dodatkowe dni wolne

Etapy rekrutacji

Złóż
aplikację

Prześlij nam aktualne CV lub link do Twojego profilu na LinkedIn. Skontaktujemy się z Tobą, jeśli przejdziesz pierwszy etap rekrutacji. Twoja aplikacja trafi także do naszej bazy, w związku z czym Twoje CV rozpatrzymy również pod kątem naszych pozostałych ofert pracy.

Poznajmy się
osobiście

Podczas pierwszej rozmowy – która może się odbyć online – chcemy poznać Twoje kompetencje i oczekiwania, a także przedstawić Ci możliwości, jakie od nas otrzymasz. To również czas dla Ciebie, aby lepiej nas poznać. Zależy nam, aby obie strony był przekonane, że nasza firma to idealne miejsce dla Ciebie 🙂

Twój pierwszy dzień
w biurze

Jeśli pozytywnie przejdziesz wszystkie etapy rekrutacji, pierwszego dnia pracy miejsce w biurze będzie już na Ciebie czekać. Pierwszy dzień to okazja, aby odebrać swoje narzędzia pracy i lepiej poznać firmę.  Wiemy, że to będzie ważny dzień, dlatego będziemy Ci w nim aktywnie towarzyszyć!

„W INNERGO jestem kierownikiem serwisu w Pionie Rozwiązań Głosowych. Na co dzień współpracuję z jednymi z najlepszych ekspertów w kraju, w otoczeniu najnowszych rozwiązań ICT. Dzięki realizacji różnorodnych projektów i współpracy z ciekawymi ludźmi, każdy dzień w pracy jest dla mnie nowym, niepowtarzalnym doświadczeniem”.

Romek

Od 2012 roku współtworzę dział techniczny, który specjalizuje się w technologiach rozwiązań głosowych. Swoją pracę cenię za szereg możliwości stałego rozwoju technicznego i personalnego oraz dostęp do najnowszych rozwiązań wiodących producentów. Dzięki zgranemu zespołowi wykwalifikowanych ludzi jesteśmy w stanie wykonać rzeczy niemożliwe 🙂

Mateusz

Nasi partnerzy