Sales Support Specialist - INNERGO Kariera

Sales Support Specialist

Miasto: Kraków/ Krosno

Zrób krok w stronę swojej kariery zawodowej!

Czekają Cię duże wyzwania, ale i wielka satysfakcja. Jeśli więc posiadasz umiejętność obsługi programów MS Office(Excel, word); potrafisz analizować dane sprzedażowe, jesteś osobą komunikatywną, ambitną i chcesz rozwijać swoje kompetencje, ta oferta czeka właśnie na Ciebie.  Zapraszamy do aplikowania!

INNERGO to firma zbudowana w 100% w oparciu o polski kapitał. Działamy na rynku integratorów IT od 2009 roku i zatrudniamy obecnie ponad 100 osób.

Od początku działania firmy postawiliśmy sobie za cel realizacje zaawansowanych technologicznie projektów integracji teleinformatycznej, łącząc ofertę światowej klasy producentów z szerokim portfolio własnych usług. Odegraliśmy kluczową rolę w transformacji cyfrowej wielu firm, realizując ponad 2000 projektów, dla klientów z różnych branż.

 

Zakres wdrożeń realizowanych przez INNERGO:

  • Sieci LAN i WLAN, MPLS, SD WAN, Wi-Fi
  • Systemy telekomunikacyjne klasy Enterprise
  • Platformy serwerowe i macierzowe
  • Infrastruktura pasywna serwerowni
  • Wdrożenia systemów z zakresu cyberbezpieczeństwa
  • Dostawy i serwis urządzeń Apple
  • Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
  • Prywatne sieci 5G i LTE
  • Rozwiązania klasy Connected City
  • Aplikacje z wykorzystaniem platform „no-code“

Na co dzień będziesz się zajmował/a:

  • Obsługą i koordynacją zamówień
  • Telefonicznym oraz mailowym wsparciem klientów oraz działów firmy w realizacji procesów sprzedażowych
  • Udzielaniem informacji na temat cen, dostępności produktów, warunków płatności
  • Zarządzaniem sklepem internetowym działu, aktualizacją produktów i promocji
  • Współpracą z obecnymi klientami, działami firmy oraz partnerami
  • Składaniem zamówień, koordynacją dostaw
  • Przygotowywaniem zestawień i raportów dla przełożonych i partnerów
  • Współpracą z działami logistyki, finansów i marketingu w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania procesu sprzedaży

Oczekujemy od Ciebie:

  • Posiadasz umiejętność obsługi programów MS Office (Excel, word)
  • Potrafisz analizować dane sprzedażowe
  • Efektywnie zarządzasz czasem pracy
  • Odnajdujesz się w pracy wielozadaniowej, potrafisz ustalać priorytety
  • Znasz język angielski w stopniu umożliwiającym swobodny kontakt z klientem
  • Jesteś osobą komunikatywną, samodzielną i elastyczną w działaniu
  • Chcesz się uczyć i podnośić swoje kompetencje

Twoim dodatkowym atutem będzie:

  • Doświadczenie zawodowe w obszarze e-commerce
  • Znajomość obsługi programów ERP, CRM
  • Łatwość w prowadzeniu rozmów negocjacyjnych
  • Umiejętność dopasowania oferty firmy do potrzeby klienta

Zapewnimy Ci:

  • Nowoczesne narzędzia pracy
  • Wsparcie przy budowaniu marki osobistej
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie
  • Wyjazdy integracyjne i imprezy firmowe
  • Dodatkowe dni wolne

Etapy rekrutacji

Złóż
aplikację

Prześlij nam aktualne CV lub link do Twojego profilu na LinkedIn. Skontaktujemy się z Tobą, jeśli przejdziesz pierwszy etap rekrutacji. Twoja aplikacja trafi także do naszej bazy, w związku z czym Twoje CV rozpatrzymy również pod kątem naszych pozostałych ofert pracy.

Poznajmy się
osobiście

Podczas pierwszej rozmowy – która może się odbyć online – chcemy poznać Twoje kompetencje i oczekiwania, a także przedstawić Ci możliwości, jakie od nas otrzymasz. To również czas dla Ciebie, aby lepiej nas poznać. Zależy nam, aby obie strony był przekonane, że nasza firma to idealne miejsce dla Ciebie 🙂

Twój pierwszy dzień
w biurze

Jeśli pozytywnie przejdziesz wszystkie etapy rekrutacji, pierwszego dnia pracy miejsce w biurze będzie już na Ciebie czekać. Pierwszy dzień to okazja, aby odebrać swoje narzędzia pracy i lepiej poznać firmę.  Wiemy, że to będzie ważny dzień, dlatego będziemy Ci w nim aktywnie towarzyszyć!

W INNERGO jestem kierownikiem serwisu w Pionie Rozwiązań Głosowych. Na co dzień współpracuję z jednymi z najlepszych ekspertów w kraju, w otoczeniu najnowszych rozwiązań ICT. Dzięki realizacji różnorodnych projektów i współpracy z ciekawymi ludźmi, każdy dzień w pracy jest dla mnie nowym, niepowtarzalnym doświadczeniem.

Romek

Od 2012 roku współtworzę dział techniczny, który specjalizuje się w technologiach rozwiązań głosowych. Swoją pracę cenię za szereg możliwości stałego rozwoju technicznego i personalnego oraz dostęp do najnowszych rozwiązań wiodących producentów. Dzięki zgranemu zespołowi wykwalifikowanych ludzi jesteśmy w stanie wykonać rzeczy niemożliwe 🙂

Mateusz

Nasi partnerzy